Wat een straf... - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu Wat een straf... - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Wat een straf...

Blijf op de hoogte en volg Lars

08 Januari 2015 | Aruba, Boegoeroei

Gisteren zijn we met een lange reis toch aangekomen op het zonnige Aruba, wat was dat een lange reis! Eenmaal aangekomen op het vliegveld, zo snel mogelijk een taxi geregeld zodat we snel bij het resort waren.

Bij aankomst op het resort even rondgekeken op het resort, wat er allemaal te beleven was! We zijn rond aan het lopen, komen we nog een aantal leerlingen tegen die ons uitnodigde voor het afscheidsfeest voor savonds bij de bar van het resort. We hadden beloofd dat we om 10 uur nog een drankje zouden komen doen, en dat we daarna gingen slapen. We zouden eerst even een uurtje gaan slapen en daarna even langs komen.

Vanochtend wakker worden, kom ik erachter dat we niet op het afscheidsfeest zijn geweest, beide waren we verslapen, het was ook wel echt een tijdsverschil, moe moe moe!!

Vanmorgen even wat eten en drinken weesten halen bij de supermarkt en daarna ontbeten. Na het ontbijt even wat informatie gevraagd aan de receptie van het hotel, en daarna proberen een auto te regelen. De auto's voor studenten waren allemaal bezet, dus nu even een auto gehuurd voor een dag. Vanmiddag met de auto naar Oranjestad geweest waar we nog wat kleine spullen hebben gekocht, Sim-kaart en stecker die het hier wel doet. Net gedoucht onder een koude douche want warm water kennen ze hier niet!

Morgen gesprek op mijn stageplaats, voor de laatste puntjes op de I te zetten. Ik ga contact houden, en jullie proberen te charmeren om hier heen te komen ;)

Tot de volgende!!!

  • 08 Januari 2015 - 23:34

    Lian Vosters:

    Hey Lars,
    Ziet er goed uit en klinkt ook allemaal erg goed.
    Fijn dat de reis goed verlopen is en dat je wat bij hebt kunnen slapen.
    Een paar dagen acclimatiseren en op verkenning en dan maandag aan de slag.
    Heb je al in dat super zwembad gelegen??
    Is het er nog zo warm?
    Koffer aangekomen of ben je inmiddels al aan het gummen?

    Hier alles oke, zoveel geregend vandaag dat hier iedereen doorweekt was. Kortom qua weer mis
    je hier niets!!!
    veel plezier en tot gauw, want het is leuk om die verslagjes te lezen.

    groetjes van ons allemaal.
    Lian

  • 09 Januari 2015 - 06:54

    Mama:

    Ha vriend,
    Ik had natuurlijk al het één en ander van je vernomen maar dit is toch wel erg leuk om te lezen. Watje slaap betreft dat is logisch want in feite was je al wakker vanaf 's morgens onze tijd 4.00 uur en ik verwacht dat je bijna 24 uur wakker bent geweest dus raar? Neeeeee helemaal niet. Geniet nog even lekker van je vrije tijd en succes vandaag met je gesprek. Al naar het strand gegaan of gaan kijken hoever het is vanaf Perle d'or naar Divi? We horen je wel weer. Veel plezier.

    xxx van ons

  • 09 Januari 2015 - 11:19

    Je Pa:

    Ha Kleine

    Je zult nu nog wel op 1 oor liggen en ik kom al weer van een
    Vrachtje Duitsland af.
    Ik zie /hoor wel dat je het daar wel naar je zin hebt.
    Ik ben best wel jaloers op je.Maar gun het je van Harte.
    Wat een avontuur !!!!
    Geniet nu nog maar van die paar daagjes vrij.

    We houden contact.

    Gr en veel liefs

    Pappa xx

  • 09 Januari 2015 - 12:11

    Marion:

    Hoi Lars,

    Leuk dat je een weblog bijhoudt zodat we kunnen lezen wat je allemaal beleeft! Ik ga je volgen!!
    groetjes Marion (vd Broek)

  • 09 Januari 2015 - 13:34

    Anja Van Raaij:

    Hoi die Lars,
    Fijn dat de reis zo goed verlopen is, ondanks dat het zo lang was.
    Ach en dat feestje, volgens mij komen er nog heel wat feestjes op je af.
    Geniet maar van een fijne tijd en leuk dat wij je zo kunnen volgen.
    Groetjes van ons,
    Anja

  • 09 Januari 2015 - 13:34

    Anja Van Raaij:

    Hoi die Lars,
    Fijn dat de reis zo goed verlopen is, ondanks dat het zo lang was.
    Ach en dat feestje, volgens mij komen er nog heel wat feestjes op je af.
    Geniet maar van een fijne tijd en leuk dat wij je zo kunnen volgen.
    Groetjes van ons,
    Anja

  • 09 Januari 2015 - 14:17

    Marja En Jef:

    Halo Lars
    Leuk dat we je kunnen volgen
    Heel veel succes daar we volgen je vanuit
    t koude Nederland
    Groetjes

  • 09 Januari 2015 - 16:57

    Oma Luijten:

    Hoi Lars, Zoals ik hoor was je goed aangekomen gelukkig, naar zo'n ver eiland,je kamer ziet er goed uit heb ik gezien bij jullie mam op de telefoon, dat is wel fijn he,
    groetjes en kijk goed uit en geniet er nog even van voor je aan het werk moet.
    tot de volgende keer,
    Ik kan nog niet skypen want onze Jos heeft het nog niet in orde gemaakt.

    groetjes, en tot de volgende keer.
    Oma, XX

  • 09 Januari 2015 - 17:00

    Sven:

    Ha broertje,

    Eigenlijk heb ik zoveel te vertellen en te vragen, maar dan wordt mijn verhaal te lang. Ons pap en mam houden mij wel een beetje op de hoogte van jouw avonturen. Ik heb mijn aanvraag om bij jouw op vakantie te kunnen komen ingediend dus nu is het wachten op de goedkeuring!!! Houd je op de hoogte. Geniet nog van je paar vrije dagen.

    Groetjes Sven

  • 09 Januari 2015 - 17:44

    Wies:

    Hoi Lars,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Nu even rusten en dan genieten en natuurlijk ook wat werken haha!
    Leuk dat je ons laat meegenieten!
    Groetjes Cees en Wies


  • 09 Januari 2015 - 20:02

    Anja Van Der Sanden:

    Hoi Lars,
    Leuk dat we op deze manier toch op de hoogte kunnen blijven van je stageavontuur op Aruba. Ik kijk er naar uit om je verhalen te lezen. Je bent na die lange nacht toch wel voldoende uitgerust, zodat je hopelijk voldoende tijd hebt om regelmatig een stukje te schrijven. Geniet van de zon en van de tijd die je daar hebt.
    Groetjes Anja

  • 09 Januari 2015 - 21:01

    Conny:

    Hallo Lars, fijn te lezen dat je goed bent aangekomen, geniet van je verblijf en hopelijk valt het mee op je stageplaats. De foto gezien, eindelijk nog eens een zonnetje, hier niks anders dan regen.
    Het is wel fijn om je verhalen te lezen, zo ben je toch een beetje bij ons in de buurt.
    Groetjes en tot later. Conny en Jean.

  • 10 Januari 2015 - 10:01

    Marja:

    Hoi Lars

    Leuk dat we mee kunnen genieten!!
    groetjes Marja en Jef

  • 10 Januari 2015 - 10:32

    Esther Luijten:

    Hey Lars,
    Mij charmeren hoef je niet te doen, ben namelijk stik jaloers!!
    Maar dat wist je al.
    Wel leuk dat we je op deze manier kunnen volgen, ben heel benieuwd naar je avontuur!
    Dus ik zou zeggen....barst los en vooral heeeeel veel plezier

    Groetjes en tot horens van ons alle vier!!

  • 12 Januari 2015 - 11:13

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,ik ben blij dat je het tot noch toe naar je zin hebt, maar kijk wel goed uit !!!!!
    Welke nederlandse tijd kan ik het beste skypen, laat je dat even weten.
    Tot horens of ziens.
    Oma XXX

  • 13 Januari 2015 - 11:58

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,

    dat was fijn gisterenavond he dat we elkaar nog een keer gezien hebben, je ziet mij van de week wel weer een keertje rond 18.00 uur onze tijd.
    Hoe was het bevallen gisteren op de eerste dag werken, ik hoor het wel.

    groeten,
    Oma Luijten XXX

  • 14 Januari 2015 - 20:53

    Tante Simone En De Rest!:

    Hey Lars,

    We zijn blij dat het goed met je gaat! Wel irritant lijkt me die koude douche!
    Oma aan 't skypen gekregen.... 't moet nie gekker worden!!
    Have fun!
    Grtz!

  • 17 Januari 2015 - 10:20

    Oma Luijten:

    Hoi jongen,
    alles nog goede daar, dat was weer fijn van de week 's avonds he, en zo onverwachts
    hier is ook alles goed, onderhand opgehouden met regenen en waaien
    nou vriest het en de zon schijnt.
    werk ze het weekend en tot ziens weer.
    Gr. Oma.

  • 24 Januari 2015 - 09:17

    Oma Luijten:

    Goedemorgen,

    Hier is het mooi wit, maar het moet straks gaan regenen, dus daar heb je dan ook weer niets aan
    verder alles goed daar, heb je van de week lekker gegeten met de groep van Judith
    werk ze het weekend, en tot begin volgende week.

    Oma Luijten.

  • 02 April 2015 - 22:20

    Oma Luijten:

    he die Lars,

    En een al een beetje zenuwachtig, want nu is het bijna zover he
    verder alles goed, hier ook zijn gangetje
    heel veel plezier allemaal en geniet van elkaar
    ze zouden jouw een knuffel geven van mij.

    Tot horens of ziens,
    Gr. Oma XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Boegoeroei

Aruba

.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2015

de laatste weten

04 Mei 2015

de laatste weten

06 Maart 2015

...

09 Februari 2015

tijdje verder......

25 Januari 2015

ervaringen worden steeds groter
Lars

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 4706

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 31 December 2014

Aruba

Landen bezocht: