... - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu

...

Blijf op de hoogte en volg Lars

06 Maart 2015 | Aruba, Boegoeroei

Alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven had maar heb vanochtend gewerkt dus neem er nu even de tijd voor. Afgelopen weken weer wat leuke dingen gedaan. Zo zijn we met een groep van 15 man op een catamaran geweest, kregen we onbeperkt drank en eten op de boot dus daar hebben we ook flink gebruik van gemaakt. Na de catamaran met zijn alle het zwembad in gegaan bij het hotel, ons als kleine kinderen gedragen maar was wel gezellig (aangeschoten en met zijn alle zwemmen haha). Savonds zijn we met zijn alle naar een festival geweest(flip flop), mooie muziek, schonne meiden en genoeg bier voor iedereen. Maar de volgende dag om 9 uur beginnen is dan vrij moeilijk!

Een paar keer dat we zijn gaan uiteten met een grote groep, gezelligheid en veel plezier gehad met zijn alle. Gisteren met de oude garde weesten uiteten bij een restaurantje, dan merk je wel dat er veel zijn gegaan de afgelopen tijd dat wij hier zitten, we horen nu al bij de oude garde na 2 maanden. Daarna terug naar het hotel en daar nog een drankje doen aan de bar en slapen want moest vandaag weer om 9 uur werken.

Als je ziet wat voor een band je maakt met de mensen hier, het is net een grote familie. Af en toe denk ik wel dat het net goede tijden slechte tijden is want iedereen weet de volgende dag alles waar je geweest bent of met wie. Helaas zijn er ook al veel mensen weg waar we een hechte band mee hadden.

Op het werk ook nog alles goed, nu 2 weken mijn eigen wijk lopen en dan kom je er pas achter waarom die arubanen zo weinig salaris krijgen, de tip van die amerikanen is soms echt schandalig veel. Af en toe wordt ik gevraagd als gastheer voor het restaurant of mag ik zelfs meelopen bij het chique restaurant van het resort. De roomservice van het gehele resort is ook nog steeds van mij als ik er tijd voor heb, wat is dat leuk met zon golfkarretje bietje rondscheuren.

Zal proberen zo snel mogelijk weer een verslag te plaatsten maar is niet altijd makkelijk. Veel werken, veel op stap en slecht internet hier.

De groeten uit aruba

  • 07 Maart 2015 - 08:20

    Lian Vosters:

    Goede morgen stagiair, harde werker, caddie alias rond scheurder, feestvierder maar bovenal genieter,

    Leuk om weer eens wat te lezen van je daar op Aruba. Wat een leventje!!!
    Kijk je wel een beetje uit met dat "aangeschoten zwemmen" hahaha.
    Geniet er nog maar flink van.

    groetjes Lian

  • 07 Maart 2015 - 14:14

    Mama:

    Hey klène(aap ons pap even na haha),

    Geweldig leuk om weer wat te horen en te zien van je........maar oeps onze gedachte komen toch uit dat je aangeschoten de bodem wilde kussen van het zwembad(hihi). Hopelijk denk je volgende keer 2x na.

    Mooie foto's alleen jammer dat we ze niet kunnen vergroten, maaaaaar dat komt wel als je weer thuis bent. Bijna op de helft vriend, geniet van elkaar en heb nog veel plezier, lol en een geweldige tijd met z'n allen. Nu begint het ook voor ons te korten om naar jou toe te komen, we hebben er al erg veel zin in om al je vrienden en vriendinnen te leren kennen en de omgeving te bezoeken waar jij je nu alweer 2 maanden bevindt. Heel spannend maar ook wel suuuuuuuper. Wij tellen af......

    We lezen je verhalen wel weer van wat je nog meer mee gaat maken.

    Werk ze en tot gauw weer,

    Dikke knuffel(ook van Sven) en kus xxx,
    mama


  • 09 Maart 2015 - 16:37

    Esther:

    Ha Larske,

    Zo te lezen mis jij het leven hier in Brabant echt nie, op de carnaval na dan!!!
    Maar dat is natuurlijk alleen maar goed nieuws!
    Leuk dat je van de week even met Sam en Ib geskyped hebt, tenminste hun vonden het erg leuk.
    En als ik het zo lees kom je ook nog eens schatrijk terug!
    Geniet van alles en tot de volgende keer.

    Gr. Tante Esther, ome Jos Sam en Ib

  • 09 Maart 2015 - 17:00

    Oma Luijten:

    He Lars,

    een mooi verslag weer blij mee op de foto's mooie meisjes.
    geniet van alles en kijk uit tot van de week.
    Ik ben Donderdagavond om 18.45 uur Opa's weer wegbrengen of moet zijn dat ze hem op halen dat weet ik nog niet, maar kijk maar even wanneer het jouw uitkomt om te skypen.

    Tot ziens en groetjes
    Opa en Oma. XXXXX

  • 11 Maart 2015 - 21:42

    Conny Keukencollega:

    Dag Lars

    Wat fijn te horen dat je het naar je zin hebt, je gaat toch nog wel naar huis komen zeker want als ik dat allemaal lees, feestjes, schone meiden, zon , zwemmen al is het met een beetje teveel op, en natuurlijk ook nog werken, rijden met het golfkarretje, wel allemaal leuke dingen.
    Geniet ervan je weet ik gun het je van harte, ik kijk er al naar uit om je terug te zien maar ik zal nog wat geduld moeten hebben.
    Salukes en heeeeeeeel veeeeeeel groetjes Conny en Jean.

  • 17 Maart 2015 - 16:27

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,
    Alles goed met jouw, hier is ook alles goed, Opa zit nog steeds met zijn enkel omhoog natuurlijk
    ik heb je niet gehoord vorige week had je het te druk, en misschien gewerkt in het weekend
    ik ben Donderdagavond wel thuis als je wilt skypen, kijk maar ik hoor je wel.

    Groetjes werk ze en op tijd genieten.
    Oma XXXXXX

  • 19 Maart 2015 - 23:59

    Broekies Reusel:

    Hè Lars
    WoW wat een leesvoer.we hebben veel gemist maar vanaf nu kunnen we jou gaan volgen,ziet er allemaal goed uit.genieten doe je zo te zien goed .nun echte van den broek.tot de volgende.groetjes uit reusel

  • 26 Maart 2015 - 15:52

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,
    Als je vanavond wilt skypen, ik ben Opa wegbrengen, dus die is niet thuis
    en ik ben ook een tijd weg vanaf 18.40 uur tot ........
    Ik hoor je wel weer.
    Alles goed !!!!!!
    groetjes
    Oma, XXXXXX

  • 07 April 2015 - 11:56

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,

    Dat is wel fijn zeker dat jullie Pap Mam en Sven daar zijn he, je hebt gisteren van alles laten zien aan hun natuurlijk, een hele belevenis voor hun, Had ons Virgie en Sven de 600 treden gehaald ?
    Doe ze de groeten, en ik zie jouw van de week wel weer een keertje.

    groetjes
    Oma, XXXXX

  • 12 April 2015 - 10:04

    Oma Luijten:

    Goedemorgen,

    Jij bent nog niet wakker !
    Alles goed daar al weer een beetje eraan gewent dat de familie naar huis is,
    maar ja nog 7 weekjes,en dan is het afgelopen met het genieten op Aruba.
    Nog bedankt voor de mooie kaart en tekst, maar ik had wel even een traantje weg moeten
    pinken maar ja dat hoort erbij.
    Wij gaan over 14 dagen weer naar Riethoven voor de Aspergeavond weet je wel
    Sven gaat nu mee
    Ik zie je van de week wel weer een keer.

    Gr. Oma, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 14 April 2015 - 12:13

    Mama:

    Hey jongen,

    Ik had wel een verslag verwacht van je nu wij daar zijn geweest heb je toch wel weer wat te vertellen(hihi).
    Niet alleen voor ons maar er zijn toch vaak ook andere mensen erg nieuwsgierig naar jou verslagen! Wat oma schrijft over de asperges dat gaat helaas niet door. Oooh en denk nog eens aan je hele kleine nichtje om even met haar te skypen daar heeft ze al zo lang gelden om gevraagd! Laat mij dan eerst even een appje doen naar tante Simone zodat ze ook zeker online is!!!!Werk ze met plezier en ook voor school natuurlijk, want ook dat begint weer te korten.
    Love you vriend en tot gauw weer.

    Dikke kus en knuffel,
    je "lieve" mama (haha)

  • 27 April 2015 - 10:31

    Oma Luijten.:

    Goedemorgen Lars, uitgeslapen ! nog niet, blijf maar even liggen dan als het kan wat tijd betreft.

    Alles goed daar, zo naar ik hoor van jullie Mam wel he.
    Moet je van de week gaan bedienen als Maxima komt eind van de week.
    Hoe gaat het met Judith want die was ziek zei jullie Mam
    Ik ga naar de Koning kijken op tv want het is hier Koningsdag weet je wel.
    Morgenvroeg moet Opa weer naar het ziekenhuis voor 2 onderzoeken voor zijn blaas.
    Tot ziens misschien van de week als je tijd hebt.

    Groetjes,
    Oma XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Mei 2015 - 09:57

    Oma Luijten:

    Hoi Lars,

    Alles goed op Aruba, had je onze Hoge Gasten gezien vorige week, je had niet mogen helpen
    heb ik begrepen, maar ja misschien ook maar goed, stel dat je iets fout had gedaan.

    Hier is ook alles goed.
    Groetjes,
    Dag jongen hou je taai tot van de week
    ik hoor het wel.
    Oma, X X X X X X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Boegoeroei

Aruba

.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2015

de laatste weten

04 Mei 2015

de laatste weten

06 Maart 2015

...

09 Februari 2015

tijdje verder......

25 Januari 2015

ervaringen worden steeds groter
Lars

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 4684

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 31 December 2014

Aruba

Landen bezocht: