Paar dagen later - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu Paar dagen later - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Paar dagen later

Blijf op de hoogte en volg Lars

11 Januari 2015 | Aruba, Boegoeroei

De eerste paar dagen op Aruba zijn weer voorbij, gewend aan de cultuur, warmte en de traagheid van die Arubanen. Vrijdagmiddag hebben we onze auto voor 5 maanden gekregen, valt bijna uit elkaar maar het rijdt zeggen de Arubanen dan! Kijk ik bij de garage naar de kilometerstand voor wanneer er een beurt moest plaatsvinden, staat er dat dat al 100 kilometer geleden moest gebeuren. Ga ik terug naar binnen en doe mijn verhaal, komt die vrouw naar de auto en zet er weer 10000 kilometer bij haha.

Vrijdagavond zijn we met zijn alle op stap geweest, beginnen bij een kroegje waar het mega druk was. Overal hebben ze dezelfde muziek maar het is wel gezellig! Om 3 uur sluiten de kroegen hier maar dan is er nog een kroeg open. Het is een buitendisco voor een grote oer-Hollandse molen. Ze gaan daar door met feesten en als ze merken dat er politie aankomt gaat de muziek uit tot ze weer weg zijn, de eerste kwam rond half 4 langs maar om half 6 ging de muziek pas definitief uit.

Gisteren even uitgeslapen en daarna een beetje rond gereden met de auto om nog alles een beetje te verkennen. Tegen de avond zijn we weesten eten bij een restaurant hier in de straat, daarna met bijna heel de studenten van hier naar de eerste carnavalsparade geweest. Het was een tocht van 4 uur genaamd fakkeltocht maar er was geen enkele fakkel te vinden. In tussentijd nog even met zijn alle naar de casino geweest, hier hoef je maar 1 dollar in een kast te stoppen en kun je heel de avond onbeperkt eten. Je doet net alsof je aan het spelen bent en dan krijg je al drinken.

Vandaag zijn we weer met een grote groep naar Boatfest geweest, dit was in het water, alle locals met boten kwamen daar in een ronde liggen en binnenin die ronde lagen mensen met banden en luchtbedden te dobberen op het water. Gezellige muziek op de achtergrond en een grote Heineken bar in het midden van deze cirkel,

Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren waar ik voor in Aruba ben. Om 4 uur moet ik morgen beginnen op mijn stage. Afgelopen vrijdag al kennismaking gesprek gehad en een korte rondleiding waar ik al een aantal mensen heb leren kennen. Bedrijfskleding gekregen, een super lelijke en veel te grote oranje polo, een sloof en 2 buttons (naambadge en een badge dat je bij de Divi-family hoort).

Wat is het hier genieten tot heden toe. lekker warm, helder blauwe zee en heb al wel wat knappe (Arubaanse en andere) vrouwtjes gezien pap haha!! Jullie gaan me snel weer horen, zeker omdat ik dan begonnen ben met mijn stage!!

Groetjes

• 12 Januari 2015 - 11:37

Mama:

Hey feestneus,

Dat je het daar gezellig hebt hadden we al in de gaten, het duurt steeds langer voordat we een berichtje terug krijgen(haha), maar dat geeft niets is alleen maar goed. Geniet, geniet en geniet want dit komt nu op je pad en beleef je misschien maar één keer. Wel vinden we het super om weer een verslag van je te kunnen lezen, zo blijven we toch een klein beetje op de hoogte van je. Heeeeeel veel succes vandaag op je 1e stagedag. We denken aan je en horen je wel weer een keer.

xx mama maar natuurlijk ook heel veel groetjes van Sven en papa

P.s. Oh en Karin is ingeschakeld om een keer langs te komen!!!

• 12 Januari 2015 - 12:31

Pap:

Hoi Kleine wat een feestjes daar. Geniet er van jongen nu het nog kan !!!!!!!!
    En met die mooie meiden'" eerst zien dan geloven. haha

Nu maar hopen dat je stage ook zo voorspoedig verloopt. ik zou zeggen veel succes en maak er wat van jongen

groetjes,

pap

• 12 Januari 2015 - 18:16

Lian:

Ha Lars,

jij volop aan het werk nu in je veel te grote polo (hahaha), zijn ze daar zo groot en dik dan???
    Wij weer een paar uur later hier aan het diner.
    Wat goed te lezen, dat je alle kroegen al hebt gevonden! Hadden we ook niet anders verwacht.
    Maar dat is dus genieten daar, mooi. Doen!!
    Let je wel op met die rare auto-verhalen, straks valt er de bodem nog onderuit.
    Hier alles best, tja, wanneer we lezen dat ze 's nachts daar op een luchtbedje tussen de bootjes liggen,
    moet ik toch wel ff slikken. Hier waaien en spoelen we onderhand weg. Wat een weer.
    Maar jij dobbert nog maar wat tussen het werken door.

heel veel groetjes van ons allemaal.

ps waar blijven de foto's????

• 14 Januari 2015 - 21:30

Conny:

Halo maatje,

Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed meezit.
    Geniet ervan nu je de kans hebt maar kijk uit met die auto hé, voorzichtig we willen je heelhuids terug krijgen en het is hopelijk niet te bedoeling dat je een auto gaat krijgen die je moet voortbewegen zoals in een flintstonefilm, ocharme die voetjes haha.
    Woensdag heel druk geweest op het werk, het deed nog eens goed om de handen vol te hebben maar we hebben het gehaald en alles tot een goed eind kunnen brengen.

Zo zo feestbeestje geniet nog met volle teugen en hopelijk lukt het zeer goed op je stage, succes.

Groetjes Conny en Jean, Jean laat weten dat je zeker moet genieten van de leuke meisjes.

• 19 Januari 2015 - 10:01

Oma Luijten:

Hoi Lars,
    Hoe gaat het ermee. het weekend goed door gekomen.
    Wanneer kan ik een dezer dagen het beste skypen, laat je dat even weten.
    Gr. Oma,

• 23 Januari 2015 - 18:57

Kiki En De Rest:

Hoi Lars,

Alles goed daar? We hopen van wel!
    Met mij is het iets minder, ik ben namelijk ziek. Hoofdpijn en snipverkouden!
    Hopelijk kan ik morgen toch weer goed voetballen. Maarrrr........... Ik heb ook goed nieuws,
    Ik heb namelijk van de week mijn typediploma gehaald!
    Nog veel plezier daar! En suc6 met je stage!

De Groeten uit Reusel!

• 23 Januari 2015 - 20:43

Wies:

Hoi Lars,

Leuk om weer iets van je te horen!
    Geniet van je tijd daar het is zo voorbij! Succes met je stage.

groetjes Cees en Wies