Laatste avondje thuis voor het vertrek... - Reisverslag uit Luyksgestel, Nederland van Lars Broek - WaarBenJij.nu Laatste avondje thuis voor het vertrek... - Reisverslag uit Luyksgestel, Nederland van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Laatste avondje thuis voor het vertrek...

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

06 Januari 2015 | Nederland, Luyksgestel

Het is bijna zover, de koffers zijn gepakt. Vannacht ga ik om 4 uur aanrijden naar Schiphol en vlieg ik om kwart voor 10 naar Curaçao. Op het vliegveld van Curaçao mag ik nog 5 uur wachten op mijn grote eindbestemming 'ARUBA'.

Toch waren die momenten voor mij best moeilijk om tijdelijk afscheid te nemen van iedereen in mijn directe omgeving. Het begon op het werk, mijn lieve collega's die om beurten mij kwamen omhelzen en het beste deden wensen voor de aankomende 5 maanden, voor sommige was dit moeilijker als bij andere.

Mijn vrienden hadden mij flink verrast, een week geleden stonden zij ineens bij ons binnen en namen mij mee uiteten. Heel de avond werd ik vrijgehouden en gingen we als afsluiter met een deel van de groep nog een avondje op stap. Dit was niet de laatste keer want afgelopen zaterdag hebben we nog een avond plezier gehad met merendeels van onze groep. Gisteren nog een keer naar de caravan geweest, hopelijk zijn er over een half jaar nog steeds zoveel vrienden (en aanhang) die toch zoveel met me ophebben.

Vandaag ben ik nog even bij mijn opa en oma's langs geweest, zij hadden het ook moeilijk. Dit was niet voor de laatste keer want over een half jaar ben ik terug maar het was voor hen ook moeilijk, een kleinzoon die Zolang en Zover weg ging op stage. Ik ga deze 5 maanden ook zeker aan hen denken, daar hoeven ze niet bang voor te zijn.

Gisterenavond zijn we met het gezin weesten uiteten bij de Griek, het was weer een super gezellige avond. Maar vanavond nog even met zijn 4e lekker Hollandse stamppot eten en dan een avond op de bank doorbrengen. Deze avond gaat misschien zowel voor hen als voor mij ook wel moeilijk worden, zolang is er nog niemand in het gezin weg geweest. Morgenvroeg om 4 uur gezellig met ons pap en mam naar Amsterdam rijden en ontbijten. En dan is de tijd aangekomen, 11 uur in het vliegtuig zitten om mijn eerste droom waar te gaan maken!!

Ga jullie niet vergeten, er komen vast meer reisverslagen online te staan en jullie zien me over 5 maanden weer verschijnen!!

Groetjes en een dikke kus!!

Lars

  • 06 Januari 2015 - 17:22

    Mama:

    Het gaat je zeker lukken, vriend. Ga ervoor en missen doen we je maaaaaar je gaat je droom waar maken waar je het 3 jaar geleden al over had. Heeeeeel veeeeeel succes. xxx Sven, papa en mama

  • 06 Januari 2015 - 21:51

    Conny Keukencollega:

    Geniet ervan en het gaat je zeker lukken, zo ken ik je wel. Wij kijken er allemaal naar uit om je terug te zien en zeker al je verhalen te horen.
    Lars kzou zeggen ga ervoor en laat je droom uit komen.
    Een goede reis en tot binnenkort via mail.
    Heeeeeel veeeeeel groetjes, Conny en Jean.

  • 08 Januari 2015 - 08:01

    Marjanne Heuveling:

    Hoi Lars,
    Ik hoorde dat je goed bent aangekomen en dat de reis goed verlopen is.
    Hopelijk ga je je draai daar vlug vinden, ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal goed gaat komen.
    Ik blijf je langs deze weg volgen, ik vind het ook super spannend.

    Heeeeeel veeeel succes en ga voor je droom, je hebt hier al zo lang naar toegeleefd. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Luyksgestel

Aruba

.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2015

de laatste weten

04 Mei 2015

de laatste weten

06 Maart 2015

...

09 Februari 2015

tijdje verder......

25 Januari 2015

ervaringen worden steeds groter
Lars

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 4682

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 31 December 2014

Aruba

Landen bezocht: